Navigation Menu

foteviken vikingabyn

Vandaag zijn we naar Höllviken geweest, waar het enige echt nagebootste vikingdorp ter wereld ligt! Hier zijn we een aantal jaar geleden ook al geweest, maar het leek ons zeker leuk om nog een keertje terug te gaan. En dat was het!


Het was heerlijk weer, hoewel de lucht er nogal grijs uit zag... Jammer voor de foto's, maar ze zijn alsnog leuk geworden! Het dorpje ligt recht aan de zee, dus dat is voor mij al heel snel een dikke tien waard!



Dit is één van de vikinghuisjes en tevens ook de enige echte foto die ik hiervan gemaakt heb viel me op, haha. Jammer, maar zo héél bijzonder waren de huisjes nou ook weer niet. Wat leuk is, is dat er ook mensen als échte vikingen leven in dit dorp. Er zaten zelfs een aantal mannen een lied in een of andere vreemde taal te zingen, wat dus géén show was. Erg bijzonder om te zien!
Vandaag was een lange dag, maar nadat ik gisteren weer ben wezen hardlopen, ben ik weer lekker gemotiveerd geworden! Vanavond dus ook maar weer een lekker rondje rennen, terwijl ik eigenlijk doodop ben. Maakt niet uit, dan is het alleen maar meer genieten. Morgen gaan we waarschijnlijk eventjes naar Lund toe en maken we er een gezellig, maar rustig dagje van! Nog maar acht daagjes over in kära Sverige...

liefs, michelle


1 opmerking:

  1. Wauw, hele mooie foto's! Je lay out is trouwens echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡