Navigation Menu

favourite peplum

Peplum, KappAhl 149 SEK



Ohh, soms word ik blij van m'n eigen artikelen haha. Wat een heerlijke foto's zijn dit geworden al zeg ik het zelf! Dit is hoe ik wil bloggen en dit is hoe ik gá bloggen. Vaak voel ik een soort van "druk" om dagelijks te bloggen en daarom plaats ik vaak een artikel waar ik zelf niet helemaal achter sta, wat héél slecht is. M'n blog is veelzijdig, maar één ding wil ik duidelijk naar voren laten komen en dat is fotografie. Hier moet je tijd in steken en overhaast bloggen is dan ook absoluut niet goed. Wees niet bang, ik ga nu niet drastisch minder bloggen, maar als er eens een keertje één of meerdere dagen geen post online komt, weten jullie waarom. Dat is mijn manier van meer tijd in m'n blog steken! :)


35 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad hele mooie foto's! Ik heb ook liever kwaliteit dan kwantiteit als ik een blog bezoek dus het is zeker goed als je meer tijd in elke post steekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo! Goed dat je voor de kwaliteit kiest:) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke top, en mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw mooie foto's inderdaad! Ik vind ook juist dat het leuker is als je niet elke dag iets post! Ik kwam toevallig op je blog en ik vind hem echt heel leuk! ik ga je volgen en nog even rondkijken :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! Ik hou van streepjes en peplum dus dit is perfect:) Mooie foto's ook, Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie, prachtige foto's en super, super leuke top! Hij staat je echt heel erg goed! En ahh, ik ben zo trots op je dat je blogje zo hard gaat, hihi! Je verdient het heel erg!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoepie, prachtige foto!
    & ik vind het goed dat je beslist hebt dat je enkel blogt als je er zin in hebt, dat doe ik namelijk ook. Ik probeerde ook elke dag iets te schrijven, maar dat lukt mij ook niet echt meer. Je hebt een heel leuke blog & schrijft altijd leuke artikeltjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig! Deze top vind ik echt heel mooi! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supermooi ziet er echt leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie idd, dat het je fav is! Je hebt 'm ook aan op de foto rechts boven in je website :D

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i have one just like this, i love it!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb dat ook voor mezelf besloten, alleen bloggen wanneer ik zin heb. Wanneer ik het tegen mijn zin in ga doen, gaat er iets mis. Gewoon doen, werkt veel beter!
    Hele gave top trouwens, ik heb zelf een peplum jurkje (die ik nooit draag) en een top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het net fijn dat je altijd zo'n fijne korte artikeltjes post :) Ik ben zelf altijd bang dat ik te lange dingen schrijf en dat mensen er dan genoeg van gaan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal mee eens meis! Super toffe top trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaa ik houd van peplums! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind peplum ook heel erg mooi! Ik heb zelf een helemaal zwarte met aan de zijkant een soort satijn wat lijkt op leer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke top, staat je heel mooi!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het heel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie top, maar vooral het shortje vind ik ook errrg leuk!
    Leuke blog heb je!
    Liefs, Jantasie
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke foto's!!

    x
    Anouk
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie foto´s heb je gemaakt en je hebt ook hele leuke kleding aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke foto's inderdaad, mooie outfit!
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie foto's! Je moet inderdaad alleen artikelen schrijven die je echt leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aahh, wat een mooie top zeg! Ik wil ook nog eens heel graag een peplum! Je hebt trouwens helemaal gelijk, wat bloggen betreft. Ik had laatst gewoon helemaal géén zin om te bloggen en dan moet je jezelf ook niet dwingen, dan produceer je niets wat goed is. We houden je blog maar gewoon goed in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey thanks for your comment sweetheart. I'd love to follow each other - just waiting for you to follow me back now :)
    Love the top in these photos, Sarah xx

    fashionqueen294.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡