Navigation Menu

my very own wonderland


Gisteren was ik samen met oma naar m'n foto's van Zweden aan het kijken. Iedere keer kom ik weer "nieuwe" prachtige foto's tegen. Ook deze foto's zijn gemaakt bij Ön, een groot meer op zo'n twintig kilometer afstand van Halmstad. Dit is waarschijnlijk de mooiste dag die ik in Zweden gehad heb. De eerste écht warme zonnestralen, de laatste sneeuw, een prachtige zonsondergang op de meest geweldige plek die ik tot dusver gezien heb. Ik voelde me zó gelukkig, zó thuis... 



22 opmerkingen:

  1. Waw, die foto is echt prachtig! Dat moet zo'n geweldige ervaring geweest zijn. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik zet het op mijn 'daar wil ik heen lijstje' haha. Dankje voor je comment, echt super lief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi! En ook mooi omschreven. Die lucht is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, jij maakt altijd echt prachtige foto's! Hele mooie foto's zijn dit! Zweden lijkt me, zo, zo, zo mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige foto's! Dat moet echt een geweldige ervaring zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie beelden, het is daar vast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, zulke mooie foto's!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I wish it would snow here in the philippines too.:( Looks fun! :) Thanks for checking out our blog! Sure would love to follow you. following you ow via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's!
    Volgen wij elkaar al?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw. Echt mooie foto's. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zweden is prachtig! Super foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's, wat lijkt Zweden me een mooi land zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely photos! I wish I could read your post! :(

    noradulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaahw wauw! Door zulk soort foto's én de IKEA wéét ik dat ik komende zomer wweer naar Zweden (of Scandinavië) wil!!!!!!♥♥ Tja, ik heb vorig jaar slécht weer gehad en daarvoor 4x 25 graden, dus dat was wel een domper, maar ik voel dat ik nog láng niet alles van die PRACHTIGE land heb gezien!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een uitzicht! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡