Navigation Menu

WINACTIE: jewelryz.nl

Eindelijk is het dan zover; mijn eerste winactie! Inmiddels heb ik de 250 volgers gepasseerd op bloglovin' en m'n blog heeft ook nog eens een nieuw adres gekregen. Daarom dus vandaag een winactie voor jullie allemaal! Via Jewelryz.nl mag ik deze twee toffe armbanden weggeven! Wil je meedoen? Kijk dan hieronder wat je moet doen om kans te maken om te winnen!


Wat moet je doen?
- Like Jewelryz.nl op Facebook.
- Volg Michelles Lilla Värld op Bloglovin' en like dit bericht.
- Laat een reactie achter met je naam, email-adres en welke acties je hebt ondernomen om mee te doen aan de winactie!

Wat mag je doen?
- Volg Jewelryz op Twitter.
- Tweet de volgende zin: "Ik doe mee aan de winactie van  op  en maak kans op 2 armbanden van !!"

Deze winactie is gesloten!

34 opmerkingen:

  1. De verplichte dingen gedaan ! Leuke winactie ! ; vanesrawrr@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 250 volgers! Ik doe mee en ik heb alles gedaan :) Liefs Bo
    stuffbybo@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelicteerd met je 250 volgers. Ik doe graag mee.
    Ik heb de verplichte dingen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik heb alle stappen gedaan :-)
    pinkit1988@gmail.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 250 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke actie! Ik heb alle verplichte dingen gedaan ♥
    Liefs, Jolijn.
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee!
    Ik like de facebook pagina en ik volg je op Bloglovin. Daarnaast heb ik deze post geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 250 volgers! Ik doe zeker mee met jou winactie (:
    Ik heb hun facebook geliked, ik volgde jou al op bloglovin en ik heb het bericht geliked.
    Ik volg ze ook op twitter en ik heb getweet (:

    Mijn mail: littlefashiolista@hotmail.com

    Succes iedereen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Leuke blog heb je, ik ben je meteen gaan volgen! En ach, laat ik dan maar meteen meedoen! :)
    Ik heb alles gedaan, zowel verplicht als niet-verplicht. Op FB en BL sta ik onder mijn naam, op Twitter onder @deborahkimb.
    Mijn mail: dk.vandenberg@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, gefeliciteerd met je 250 Bloglovin' volgers lieve Mies! Je verdient het heel erg want je blog is erg leuk om te lezen en heel inspirerend! Ik heb het volgende gedaan (ook de mag dingen):
    ♥ Jewelryz geliked op Facebook
    ♥ Jouw blog volgde ik allang op Bloglovin' ofcourse, hihi
    ♥ Mijn naam ken je natuurlijk al en mijn e-mailadres is maris.90@live.nl
    ♥ Ik heb Jewelryz gevolgd op twitter met accountnaam @marisjie
    ♥ Ik heb je tweet getweet met de accountnaam zoals hierboven genoemd
    Echt een toffe winactie, je verdient het zoo erg! Ik hoop dat je nog groter wordt met je mooie, inspirerende blog!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk dat je blog zo gegroeid is, helemaal verdiend! Succes meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je blog zo groeit :D Gefeliciteerd!!!
    Ik heb alle stappen gedaan, waar onder de extra :D
    Ik vind het ook een hele toffe winactie.
    email: Glamview@hotmail.com
    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie armbanden zeg! Super leuk dat je deze actie mag doen!
    Liefs Kim
    kim.hofstee@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gave armbanden en gefeliciteerd met je 250 volgers, ik heb alle dingen gedaan die mogen en moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Ik heb ook alle mogelijke stappen doorlopen. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een leuke blog! En wowie 250 volgers!
    Ik doe ook mee met de winactie :)
    Ik heb alles gedaan wat moest en wat mocht ;)
    vermeersch.karlien@gmail.com

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je nieuwe naam! En op naar de 300 natuurlijk :D. Ik doe graag mee, wat een toffe armbandjes!

    - Ik heb Jewelryz.nl geliked op Facebook. (Mariska Wubbels)
    - Ik volg Michelles Lilla Värld op Bloglovin' en heb dit bericht geliked (xliefsmariska)
    - mariska.wubbels@gmail.com

    - Ik volg Jewelryz op Twitter. (fingerart_)
    - Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/424642705512071168

    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk ik heb alles gedaan ook de extra's! (Chantal de Lijster) En wat heb jij een leuke site ik volg je nu :)
    Mijn email is info@beautyfacts.nl
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk! Ik doe graag mee, ik volg jewelryz op facebook en jou op bloglovin,

    Liefs Tessa,
    tessa.persoon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke winactie! en super leuk dat je al zoveel volgers hebt! Gefeliciteerd hihi :)!
    K heb geen facebook dus helaas..!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke winactie,
    Ik heb de verplichte dingen gedaan en ik volg je op twitter!

    Liefs Romy (E-mail: romyhusersx@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb alles gedaan! Leuke winactie, die bandjes zijn echt ontzettend tof x Jana

    janamarie26@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt er weer een nieuwe volger bij! Leuke winactie, ik doe zeker mee! Ik heb alles gedaan! Mijn e-mail is hegotswagger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alles gedaan! (: Superschattige armbandjes

    xx May

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe eigenlijk bijna nooit mee met winacties, maar deze is leuk. Ik heb alles braaf gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke armbandjes, alles is gedaan.

    Xx Li

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb alle verplichte dingen gedaan ;-)!
    starvomiter@ gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk dat je langs kwam bij mijn blog! Gefeliciteerd met 250 volgers! (ik ben je nieuwste).

    liefs,
    Adrianne
    www.adriannevalentine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke blog :) ja hoor, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk! Doe graag mee, volg ze ook op twitter nu.

    Mijn mail is contact@mimes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Aaaw! These bracelets look soo great (almost like Sweets!). Lovely post.

    LoVe

    www.sugarpopfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡