Navigation Menu

lovely malmö - det två.

Nog een aantal fotootjes van Malmö, waar we aan het begin van de week zijn geweest. Ik ben al vaak in Malmö geweest, maar elke keer weer word ik opnieuw verliefd. Echt een prachtige stad! 



Via een wandeling door het stadspark kwamen we uit in dit straatje. Dit huisje was echt te schattig voor woorden met een mooie okergele kleur en rode rozen langs de muur. Kärlek. 
We hebben niet zo veel van de stad zelf gezien, aangezien we alleen nog even snel een hapje gingen eten. Veel foto's heb ik dus niet kunnen maken en helaas hebben we dus ook niet meer mooie plekjes kunnen vastleggen... Maar wie weet, gaan we volgende week nog een dagje terug hihi.

Gisteren was het prachtig weer en hebben we 's middags aan het huis gewerkt. Een echt Zweeds huisje moet namelijk ook onderhouden worden; namelijk met een laag verf! Ook een soort van cultuur snuiven, haha. Vandaag wordt het 26 graden, dus ideaal weer om lekker naar een meertje te gaan om te zwemmen! Dat gaan we dus ook zo doen, maar helaas mag ik niet zwemmen met m'n tatoeage... Ach, alleen m'n pols moet uit het water blijven dus dat komt wel goed, haha. Een hele fijne zondag!!

liefs, michelle

1 opmerking:

  1. Och, Malmö <3 Wat een fijne stad is dat toch ook. Toen ik in Lund woonde, was ik ook vaak in Malmö te vinden. Door deze foto's krijg ik meteen heimwee, hihi :p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡