Navigation Menu

WINACTIE: fringed.nl

En dan is het nu tijd voor de tweede winactie! Over het algemeen houd ik niet van winacties, maar voor nu maak ik toch even een uitzondering. Van fringed.nl mag ik namelijk deze twee leuke artikelen weggeven! De tas heb ik zelf enkele weken geleden gekocht en die zien jullie o.a. hier. De muts heb ik inmiddels ook mogen ontvangen en nu is het tijd om nog iemand blij te maken met deze twee artikelen! Wil je meedoen? Kijk dan hieronder wat je precies kunt doen om kans te maken om te winnen.



Wat moet je doen?
 Like Fringed.nl op Facebook.
 Volg Michelles Lilla Värld op Bloglovin' en like dit bericht.
♡ Laat hieronder een reactie achter met je naam en e-mailadres zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt!

Wat mag je doen?
♡ Volg Fringednl op Twitter.
♡ Tweet de volgende zin: "Ik doe mee aan de winactie van  op  en maak kans op een fringe tas en vogue beanie van !"

De winactie loopt tot 16 februari!! Succes meiden :)

45 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke winactie weer! Ik heb nog een goede handtas nodig, wellicht misschien deze? De beanie is overigens ook erg leuk! Ik doe natuurlijk mee met deze winactie en ik heb het volgende gedaan:
    ♥ ‏Fringed.nl geliked op Facebook
    ♥ Ik volgde je al op Bloglovin' en heb het bericht geliked
    ♥ Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl
    ♥ Ik heb je tweet getweet met de accountnaam @marisjie
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee! ♥
    Ik heb Fringed.nl geliked op fb, jou op bloglovin' gevolgd en het bericht geliked.
    Mijn e-mail is lunalovelyworld@hotmail.com. Ik volg Fringed.nl ook op Twitter en heb getweet.
    Oftewel, alles gedaan! liefs, Luna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie =)
    Ik heb alles gedaan =)
    Mijn emailadres: xJORINx@live.nl
    Mijn twitter: @xJORINx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw , wat een ontzettend leuke winactie ! Ik doe zeker mee .
    - Ik heb fringed geliket op Facebook en volg ze nu ook op twitter
    - Ik volg je op bloglovin en heb dit bericht geliket :)
    - En ik heb het zinnetje getweet !
    Mijn naam is Eline en mijn mail adres is eline1226@gmail.com
    Ik hoop dat ik binnenkort de trotse eigenares ben van deze tas en/of beanie :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk! Ik doe mee.

    - Ik heb fb geliked
    - Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked!

    Mijn email is: sparksandfairytales@hotmail.com
    Liefs,
    Lindsey.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een awesome winactie! en bedankt voor je reactie;) ik doe zeker mee!
    ♥heb fringled geliked op facebook en volg ze op twitter
    ♥volg je nu op bloglovin en heb dit bericht geliked
    ♥Heb je zin getweet
    Alles dus';)

    middagtheecafe@hotmail.com

    liefs marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah geen facebook! Maar wat een leuke muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee :) Heb alles gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die tas! Ik zag hem al voorbijkomen, dus ik ga ook zeker meedoen met deze winactie! Ik heb alles gedaan. Op FB en BL sta ik onder mijn eigen naam, op Twitter onder @deborahkimb. De tweet: https://twitter.com/deborahkimb/status/429936526424698881. Mijn mailadres is: dk.vandenberg@home.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat een leuke winactie! De beanie is echt geweldig en die tas is ook heel tof (en uniek!). Ik doe mee!

    ♡ Ik volg je al op op Bloglovin en heb daar de post geliked
    ♡ Ik heb de facebookpagina geliked (Anouckdl)
    ♡ En ik heb de tweet getweet!

    Mijn email is trouwens anouckdl@gmail.com. Nu maar duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat leuk!
    Ik volg je al op op Bloglovin en heb daar de post geliked.
    Ik heb de facebookpagina geliked en volg ze op twitter.
    *fingers crossed*

    Liefs Romy (romyhusersx@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs toffe winactie!! Ik heb ALLES gedaan wat moet en mag! liefs Marjolein (merdjelin@outlook.com) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke winactie! Ik heb alles gedaan + de extra stappen ook!
    Liefs Gea.
    email: gea_vdwerf@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave winactie! Ik doe graag mee! Ik heb alles gedaan (ook de extra stappen!) Twitter: GStephaniex
    Liefs, Stephanie (goormansstephanie@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke actie! Ik heb ook meegedaan :). Vooral de beanie vind ik echt geweldig :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke actiee, ik doe mee (:
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan ♥
    Liefs, Jolijn.
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat moet je doen?
    ♡ Like Fringed.nl op Facebook.
    ♡ Volg Michelles Lilla Värld op Bloglovin' en like dit bericht.
    ♡ Florien - florientjepost@gmail.com
    Wat een mega leuke tas. Zelf heb ik minnetonka laarsjes, en daar zou deze tas perfect bij passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zeg! Ik heb alles gedaan..
    Liefs Chantal mijn email is chantal.delijster@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe zeker en vast mee, dat tasje is gewoon "echt" mijn 'ding'! leemanscelien@gmail.com
    liefs, Celien xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ow wauw, dit is echt heel leuk! Zo een tas wil ik al een tijdje!
    Ik doe mee en had alle verplichte dingen gedaan! Mijn email is mareijn96@gmail.com
    xoxo Mareijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeh, die is leuk! Ik doe graag mee! Ik heb Fringed geliked op fb en heb dit bericht geliked op bl :)
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaaaaf!

    www.thatcitychic.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb alles geliked! Mijn email is glamourdetox@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alles wat moet heb ik gedaan, leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuke winactie. En wij doen zeker mee, onze email is melanieanita123@gmail.com.

    liefs Melanie en Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke winactie!
    Ik heb de facebookpagina geliked, jou bericht geliked en ik volg je nu ook bloglovin.
    Ook volg ik fringed op twitter!
    mijn emailadres: meloentaaltje@hotmail.com

    xlove.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een onwijs gave winactie van iemand die daar niet zo van is hihi
    Ik doe dan ook heel erg graag mee! Zowel de tas en de beanie vind ik echt super leuk, past goed bij mijn stijl :)
    Ik heb gedaan wat je vroeg en ook toegevoegd aan Twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb alles gedaan wat mogelijk is en wat moest en mag.

    Hoop zo dat ik win!!

    elviraotter@hotmail.com

    Groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Waaahh die tas is werkelijk geweldig <3 En die beanie, wil hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De tas is zó mooi, helemaal mijn smaak! De beanie is ook geweldig. :) Ik doe graag mee en heb daarom maar gelijk alles gedaan. Ik vind je blog ook erg tof dus ga nog even lekker rondneuzen. Liefs, Rowan
    (Op FB like ik je via Rowan d H en RebelsmaarRomantisch en mijn emailadres is rebelsmaarromantisch@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke tas en ik hou echt van mutsen (vooral beanies), ben een echte koukleum. Mijn email is: info@invisiblecreations.nl en ik heb alles gedaan! Ik volg jou ook op twitter.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuke winactie!
    Wat ik heb gedaan :
    - Fringe.nl geliked op Facebook
    - Volgen op bloglovin
    - Getweet : "Ik doe mee aan de winactie van @miesjie op michelleslillavarld.blogspot.nl en maak kans op een fringe tas en vogue beanie van @Fringednl!"
    - Volg je op twitter
    Mijn e-mail : bloggingcouture@gmail.com
    liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat ontzettend leuk en precies mijn kleur bruin!
    ik heb alles gedaan ik volgde je al op bloglovin :)
    ik heb ook getweet: Ik doe mee aan de winactie van @miesjie op michelleslillavarld.blogspot.nl en maak kans op een fringe tas en vogue beanie van @Fringednl! (RACHELKROMDIJK) heet ik gewoon op twitter, niks bijzonders verder haha, en ik ben op mijn volgende e-mail te bereiken : rachelkromdijk@gmail.com

    liefs,
    www.rachelkromdijk.nl
    nog een hele fijne week verder x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat een super gave winactie!!
    Ik doe zeker mee.
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan, en alle dingen die je mag doen.
    Ook heb ik getweet. Mijn twitter naam is: RosannevDieren.
    Mijn e-mail is: rosannevandierenn@hotmail.com.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Anita H.3/2/14 23:01

    Gaaf! Ik doe mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Toffe actie! Ik doe graag mee! Mijn mail is contact@mimes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuke actie!!
    Ik doe mee! Ik heb alle dingen die je moet doen gedaan!
    Mijn email is contact@stylishwithsuus.nl
    X Suzette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @nailsbyfml doet graag mee met de winactie. Ik ken je blog nog niet. Maar het is zeker een blijvertje. Ben nu al fan van je blog. Email: nailsbyfml@gmail.com

    Liefs, @nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Michelle,

    Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog. Ben gelijk je blog even gaan bekijken en wat een mooie foto's en zachte sfeer heeft je blog. Ben je gelijk gaan volgen en doe natuurlijk ook even mee met je give-away!

    naam:melissa de vrij
    email:melissadevrij@gmail.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke winactie! Ik volgde je nog niet, maar ik moet zeggen dat je echt een leuke blog hebt!
    - Bloglovin: Laura van Hoorn (ik heb je bericht ook geliked!)
    - FB: Laura van Hoorn
    - E-mail: lauravanhoorn@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave winactie. Ik heb fringed geliked op Facebook en ik volg je op bloglovin. Mijn mail adres is: info [at] jamiedeleeuw.com

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. super tof dat ik heb gewonnen mijn video staat online op mijn blog en youtube kanaal meis! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡