Navigation Menu

de sista bilderna i halmstad

Dit zijn de laatste foto's die ik in Halmstad gemaakt heb. Zoals jullie wel al gemerkt hebben, heb ik ook niet heel veel foto's gemaakt de afgelopen maanden, maar dit zijn dus de allerlaatste uit Halmstad :( Deze twee foto's zijn Tylösand, het mooiste strand van Halmstad gemaakt! Helaas wel zo'n tien kilometer van het centrum vandaan, maar dat is het ook zeker waard! We hadden echt de perfecte dag gekozen om hier naartoe te gaan. Volgens mij was het één van de warmste dagen die we tot nu toe gehad hebben, dus dat was dubbeldik genieten!!


Nog een nieuwtje: ik ben sinds 8 mei vegetarisch geworden! Toen ik 11 was, ben ik ook een jaar vegetarisch geweest en ik was er al een aantal maanden over na aan het denken. Echter dacht ik dat het veel te lastig zou zijn in combinatie met het studentenleven (samen koken ed.), maar toen ik in Halmstad twee Duitse meisjes leerde kennen die ook vegetarisch waren, besefte ik dat het wel degelijk mogelijk is! En dat is het zeker. En wat is er nou heerlijker dan een salade (met heel veel kaas!)? Tot nu toe heb ik nog geen seconde spijt gehad en ik heb het gevoel dat ik hierdoor ook beter in m'n vel ben gaan zitten :)


En als laatste nog twee nieuwe tassen! De Kånken van Fjällräven wilde ik al een tijdje hebben, maar ik vond ze toch erg prijzig. Nou, aangezien je van iedereen hoort dat ze de tas al zo'n 10, soms zelfs 20, jaar hebben, is het de 699SEK toch zeker wel waard! En natuurlijk de tas van Håkan Hellström die ik in Göteborg gekocht heb. Deze ziet er momenteel "een beetje" anders uit. Ik heb namelijk de mensen waar ik het meest mee om ben gegaan in Halmstad hierop laten schrijven! Ik had namelijk niets anders en ik vond het ook wel een leuk ideetje. Dan maar nog een keertje naar Göteborg om een nieuwe te kopen... Heel erg haha ;)



1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie ♡