Navigation Menu

all good things come to an end: erasmus halmstad 2013

Dat was het dan... Het exchange semester in Halmstad is dan nu echt afgelopen. Gisteren was het tijd om naar huis te gaan en heb ik 's avonds de trein naar Höör gepakt om hier nog vijf weekjes te vertoeven voordat ik terug naar Nederland ga. Ik kan met geen woorden beschrijven hoe ik me momenteel voel. Dit afgelopen half jaar is het beste half jaar van m'n leven geweest! Een geweldige ervaring die ik voor geen goud had willen missen. Het studeren stelde allemaal niet zo veel voor, maar ohh wat heb ik een hoop geweldige mensen leren kennen!! Ongelofelijk om nu verder te moeten leven zonder een groot deel van de mensen waar je zo hecht mee bent geworden in een paar maanden tijd. Dat doet pijn, heel veel pijn. Maar aan alles komt een einde en het is tijd voor een nieuw begin. Hoewel ik het momenteel toch nog echt niet los kan laten. Ik ben met veel mensen mee naar het treinstation geweest toen ze naar huis gingen. Dit deed me nog meer verdriet dan zelf naar huis gaan. Gisteren waren er dan ook niet veel mensen meer over. Onze Partykitchen was uitgestorven. Ik was nog maar alleen over. Ik heb me nog nooit zo down gevoeld als gisteren. Ik kon maar niet stoppen met huilen in m'n lege kamertje. Toen heb ik zelfs maar besloten om iemand mee te helpen schoonmaken, zodat ik tenminste weg kon uit het uitgestorven gebouw. Ja, zo erg was het dus. Het besef was op dat moment te groot. En nu is dat weer weg. Ik denk nog steeds over een week terug te keren en iedereen weer te zien. Maar dat is natuurlijk niet zo. Ik hoop echt dat ik de mensen waar ik zo hecht mee ben geworden snel weer terug zal zien, maar in sommige gevallen is dat erg lastig vanwege de afstand... Wat dus geweldig is, is dat je nu overal wel mensen kent. Of je nu naar Barcelona, Parijs, Milaan of Engeland gaat, je kunt altijd wel iemand een berichtje sturen om iets af te spreken. Dat is een heerlijk gevoel! In de toekomst dus maar regelmatig een stedentripje maken! :)


Hieronder heb ik nog een paar foto's verzameld van de laatste paar dagen en een paar foto's met de beste mensen die ik me kan wensen! Love you guys, I already miss you so much!! 







2 opmerkingen:

  1. Ah wat jammer! Geniet van je vijf weken in Höör! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh het ziet er zo gezellig uit. Jammer dat het afgelopen is he! Maar zoals je zegt all good things come to an end. Maar er komen weer heel veel leuke andere dingen op je pad, i'm sure!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡