Navigation Menu

lovely lund

Gisteren ben ik samen met Britt in Lund geweest! Hartstikke gezellig en Lund is echt een van m'n favoriete steden. Ik was er al eerder dit jaar geweest tijdens het Valborg festival (op Koninginnedag), maar daar kan ik me niet heel veel meer van herinneren haha.. Dit is het hoofdgebouw van de universiteit. Tevens ook de reden dat ik in Zweden wilde studeren sinds een aantal jaar. Wie wil nou niet studeren in zo een prachtig gebouw? Helaas worden hier geen studies gegeven die ik wil doen, maar dromen mag altijd hihi.


Deze foto is genomen vanuit de ingang van het universiteitsgebouw. Er ligt dus ook nog eens een mooi parkje voor de deur haha, echt een droomplek om te studeren, toch?


En dit is een zijstraatje. Links zie je nog een deel van de universiteit. Dit straatje is echt een typisch Lund-straatje, aangezien je dit soort huisjes in de hele stad tegenkomt. Ziet er echt zó knus en gezellig uit!


De Domkerk van Lund. Hier ben ik een aantal jaar geleden in geweest, maar er was nu in mis, dus hebben we dit maar overgeslagen. Jammer, want ik kon me nog goed herinneren dat het erg prachtig was! Maar, als het goed is, gaan we binnenkort nog hierheen voor de verjaardag van m'n neefje :)

Ik heb nog meerdere foto's gemaakt, maar die laat ik de komende week wel zien! Vandaag is m'n nichtje Milo jarig, dus hopelijk krijgen we weer net zo'n mooi weer als gisteren! Grattis lilla sötis! :)

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi geworden! Gefeliciteerd, hopelijk wordt het weer nog ietsje beter! ;-) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡