Navigation Menu

grötvik

Hallooo lezertjes! Ik had twee weken geleden beloofd om wat foto's te laten zien, maar die zal ik helaas nog eventjes moeten uitstellen. Papa is namelijk hier!!! Gisteren zijn hij en Desiree aangekomen, dus vandaag zijn we er eventjes lekker tussenuit geweest. We zijn naar Grötvik geweest, een klein haventje net buiten Halmstad. Of volgens mij hoort het zelfs nog bij Halmstad zelf, geen idee. In ieder geval, het was prachtig! En niet alleen, de omgeving, maar ook het weer is de laatste dagen schitterend. Dubbeldik genieten hihi. Maar goed, ik heb dus weer een paar fotootjes voor jullie :)

Ik ben net een klein kind. Zodra ik rotsen zie, moet ik naar boven klauteren. Nou ja, HEERLIJK!


De zee is hier een stuk woester dan aan het gewone strand in Halmstad. Het zag er echt prachtig uit met de zon en blauwe lucht, hihi.


Daar sta ik weer. Op een rots. Haha.


Het meest prachtige water ooit, omringd door rotsen. Eén ding weet ik zeker, ik ga hier sowieso snel en héél vaak terug komen!! Het is immers maar een paar kilometer vanuit waar ik woon, dus met de fiets is het goed te doen! Vooral in de zomer moet het hier heerlijk zijn :)


Vervolgens zijn we ook nog naar het natuurreservaat Danska Fall geweest. Prachtig! Maar deze foto's zal ik jullie morgen laten zien :) En ja, dit keer ga ik me er aan houden!! Oh ja, ik heb vandaag m'n eerste écht Zweedse gesprek gevoerd (twee zelfs!) zonder aan te geven dat ik eigenlijk niet zo heel goed Zweeds kan en zonder ook maar één Engels woord te gebruiken. Wat heerlijk om eindelijk over die drempel heen te zijn, hihi wat een geweldige dag!!! Heel veel liefs, xoxoxo

0 comments:

Dankjewel voor je reactie ♡