Navigation Menu

vårens första dag

Goedemiddag lieve lezertjes! Het is vandaag dan eindelijk zover: de lente is begonnen!!! Nou, stop maar meteen met juichen, want als ik naar buiten kijk, zie ik gezellige sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelen haha. Nou, gezellig... Het lijkt meer op een sneeuwstorm! Tja, welcome in Sweden! Eigenlijk wil ik het er niet eens over hebben, maar gisteren had ik m'n examen Strategic Marketing. Zoals gewoonlijk was ik weer veel te laat begonnen met leren, maarja wat wil je als je zó veel vrije tijd hebt? Dat klinkt heel onlogisch, maar zo weinig colleges is nogal demotiverend... Dus dat examen ging niet zo heel geweldig, hoewel ik alsnog zes kantjes heb weten vol te schrijven! Een hele minimale kans dus dat ik het gehaald heb, so just cross your fingers for me, again ;)


Anyway, ik heb gisteren eindelijk pindakaas gevonden in de supermarkt!! En wat smaakt 'ie hier lekker zeg (zoals alles eigenlijk, haha). Ik ben in ieder geval vrij fanatiek aan't tumblr'en op het moment, wat echt zeer motiverend is om gezond te eten en veel te sporten! Nogmaals, mijn tumblr is miesjie.tumblr.com mochten jullie een kijkje willen nemen! Zo kwam ik dus ook op het idee om dit ontbijtje te maken: brood met pindakaas en banaan en een bakje havermoutpap met banaan. Heerlijk en ook nog eens hartstikke gezond!


De komende weken zullen nogal rustig worden hier in Halmstad. Aangezien na deze week heel veel mensen twee weken vakantie hebben, gaat ongeveer de helft van de mensen (misschien wel meer) reizen. Zo gaat m'n kamergenootje meer dan twee weken weg en heb ik dus het rijk voor mij alleen! Hoewel ik denk dat het wel heel erg rustig gaat worden als je gewend bent om altijd met z'n tweeën op de kamer te zitten... Maar goed, ik ga jullie voortaan beter op de hoogte houden! Heel veel liefs!

2 opmerkingen:

  1. Ohh klinkt lekker zeg! Ik ga dat eens doen met jam en bananen, ik ben niet zo van de pindakaas haha :) Leuke foto's weer! Ik heb ook een soort van vakantie nu haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hoe blij je kan worden van Hollandse dingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡