Navigation Menu

påsklov

Hej hej! Sinds de examens (lees: 1 examen) voorbij zijn, heb ik eigenlijk niet echt veel meer gedaan. Vrijdagavond ben ik begonnen aan de tv-serie Lost en gisteren ben ik zelfs al kunnen beginnen aan seizoen twee. Reken maar uit hoe veel tijd ik achter m'n laptop heb doorgebracht de afgelopen dagen... Oké, natuurlijk zaterdag nog lekker wezen stappen, waarna ik pas weer om half acht in bed lag... Kortom: geweldige avonden! Maar, met als resultaat: vannacht tot vijf uur wakker gelegen. Tijd om weer een beetje in het normale leventje te komen! Aangezien het over een paar dagen dan ook Pasen is, ga ik donderdag weer eens gezellig naar m'n tante. Daar zal ik waarschijnlijk tot dinsdag blijven. Heerlijk om er toch eventjes tussenuit te gaan!!


Daarnaast ben ik ook weer een stuk gemotiveerder wat betreft Zweeds. Vorige week was Bokrea in de supermarkt, dus daar heb ik meteen even goed van geprofiteerd! Deze drie boeken kostten slechts 29 kronen per stuk. Dat is ongeveer €3,50 dus voor die prijs kon ik ze natuurlijk niet laten liggen! Ik kan niet wachten om straks lekker aan het strand te liggen met een Zweeds boekje en van het zonnetje te genieten!!


Ik kan niet wachten totdat het donderdag is en ik weer wat zuidelijker kan reizen met m'n camera. Eindelijk weer reden genoeg om foto's te maken. Dus ik hoop dat het lekker zonnig blijft de komende dagen hihi. Over precies een maand komt mama op bezoek en over minder dan drie weken is papa alweer hier!!! Wat gaat de tijd toch snel zeg, maar ik kan niet wachten totdat ze op bezoek komen :) Nou, ik ga weer verder genieten van Zweedse muziekjes en af en toe een beetje aan m'n thesis werken (dat moet namelijk ook gebeuren..)! Heel veel liefs en groetjes uit het zonnige Noorden 

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer wat van je te horen, en mooie foto's! (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je meer aan de gang gaat met Zweeds :) En leuke boeken!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡