Navigation Menu

over lieve katjes en luie dagen

Hoi hoi lezertjes. Vandaag is een echte luie dag. En het is pas m'n vierde dag? Ja, echt. Erg he? Ik ben bij Esther om haar hier en daar een beetje te helpen, aangezien ze moet rusten. Vandaar dat we er dus niet op uit zijn gegaan of iets dergelijks, maar gewoon gezellig de hele dag binnen zitten. Vandaag heb ik toch nog een paar fotootjes gemaakt om te laten zien hoe de dag er vandaag uit heeft gezien. 


Dit is Trolla. Eén van de nieuwe katjes van Esther, hihi. Ik, een echt hondenmens, heb nooit iets met katten gehad. Totdat ik Zootje, een andere kat van Esther leerde kennen. Wat een lief beestje. Sindsdien vind ik katten echt super lief, en zij mij blijkbaar ook haha. Twee van de drie katten die hier rond wandelen, hebben vannacht namelijk bovenop me geslapen, hihi. 


Toen ik vanochtend wakker werd, was het eerste dat ik zag sneeuw. Aah, heerlijk. Laat me zo maar elke ochtend wakker worden hihi. Het was niet veel sneeuw, maar het zag er gewoon prachtig uit hihi.



Zoals ik al zei, een luie dag. Dat kennen jullie vast wel! Om half twaalf "ontbijten" hoort er dan ook gewoon bij. Vervolgens nog tot half twee aan tafel gezeten en gekletst over 2012 en hoe veel beter dat 2013 gaat worden.



En uiteraard hoort ook m'n lovely trui bij deze dag. Degene die deze trui heeft gemaakt, verdient echt een award, want ah, dat ding is zo heerlijk warm! 


Nu gaan we weer wat te eten maken en vanavond kijken we gezellig een filmpje. Ook ga ik Esther helpen met het maken van een website, dus achteraf is deze dag toch niet zo heel nutteloos geweest, hihi. Veel tekst met weinig inhoud, I know, maar dat zal niet al te vaak gebeuren, I promise! Heel veel liefs

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke trui! En lekker genieten van dit soort dagen. Succes me de site! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui lijkt me echt heerlijk warm! Ik vind het superleuk dat je in Zweden zit nu, hihi. En sneeuw, ah, I love it too! Zal ik ook wel elke dag voor wakker willen worden, hihi. Hier ligt het ook nog steeds gelukkig. Supermooie foto's weer! Wat een lief katje zeg! Ik ben benieuwd naar de website als het af is!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kat is echt supermooi! Ik mis het om een katje in huis te hebben haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. auw wat een lieve kat! ik heb er twee, en de ene lijkt heel erg op dat katje :D liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡