Navigation Menu

östra stranden

Godkväll lieve lezertjes. Allereerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve reacties die ik krijg van jullie! Super lief, bedankt! Ik lees ze allemaal en waardeer het ook heel erg!! In prinipe heb ik het nog niet zien sneeuwen, maar de sneeuw die er ligt, daar kan ik echt geen genoeg van krijgen! Hihi. Het was vandaag wel erg koud, maar op de een of andere manier is het toch minder "erg" dan in Nederland haha.


Vanmiddag ben ik naar östra stranden wezen joggen. Het strand dus! Ik, als Limbo-zijnde, ben niet snel op het strand te vinden. Zelfs in de zomer. En dat terwijl ik ontzettend houd van de zee en het strand. Heerlijk om over al dat water uit te kijken, wetende dat er honderden kilometers lang geen land is. Ik vind het maar een mysterieus iets, en daarom houd ik er ook zo van! Het was wel spannend, aangezien ik geen kaart of route bij me had. Ik had alleen eventjes snel op google maps gekeken and that's it. Toen ik dus op een gegeven moment op een industrie-terrein aan het rondrennen was, wilde ik eigenlijk omdraaien. Gelukkig deed ik dit niet en volgde ik gewoon m'n richtingsgevoel en jawel hoor: gevonden! Hihi, euforisch momentje.


Ja, ik was volgens mij rond twee uur aan het strand en de zon begon alweer langzaam onder te gaan. Jammer, maar tegelijkertijd ook prachtig om te zien. Niet alleen de weerkaatsing op de zee, maar ook het glinsteren in de sneeuw, gaf een prachtig en magisch effect. Mijn god, jullie hadden me moeten zien stralen als een klein zonnetje haha.


Oké, om eerlijk te zijn had ik in die korte tijd dat ik aan zee geweest ben wel 72 foto's gemaakt haha. Ik zou ze het liefst allemaal willen laten zien, maar ik heb deze eventjes voor jullie uitgekozen. Een aantal andere fotootjes van vandaag zullen nog wel een andere keer voorbij komen.


Ook heb ik vanavond voor de eerste keer Köttbullar gemaakt hihi. Ik ben zo verliefd op die dingen. Ja, ik weet het, het zijn maar gewoon gehaktballetjes. Ja, maar geen gewone. Niet zoals die in Nederland. Die lust ik namelijk niet eens haha. En dat terwijl ik ze hier het liefst elke dag eet! Gek, maar zoals ik al eerder zei; het lijkt wel alsof ik hier alles leuk en lekker vind!
M'n Swenglutch viel vandaag alweer redelijk mee. Telkens als ik Krusbäret zeg, (de naam van onze accommodatie) gooi ik er vervolgens een Zweeds woord uit. I.p.v. "but" zeg ik dan bijvoorbeeld "men". Ach, als dat alles is haha. Ik vind het heerlijk om met zo veel verschillende mensen op één verdieping te wonen. Net stond ik m'n Köttbullar te bereiden, praatte ik eerst met een Rus en Pool, vervolgens stond ik te kletsen met een Chinees en daarna met een Spanjaard. Zó leuk gewoon haha. En dan te bedenken dat zeker de helft van de mensen nog moet komen! Ik heb er in ieder geval hartstikke veel zin in hihi.
Morgen ga ik op tijd m'n bed uit en rond negen/tien uur zullen we het centrum van Halmstad gaan verkennen. Ik zie dat ook wel als: shoppen!!! Maar goed, een beetje op de Kroontjes letten he... In de middag ga ik naar Höör om een bezoekje te brengen aan m'n lieve tante Esther! Daar zal ik tot zaterdag blijven en dan keer ik weer terug naar Halmstad voor de Welcome-Party in onze Party Kitchen haha. Heerlijk. Ik kan niet wachten om iedereen te leren kennen! Wat heb ik vandaag geleerd? Laat je bröd niet rondslingeren in de keuken. Een Spanjaard dacht namelijk dat het zijn bröd was, en heeft er meteen een aantal sneetjes van gepikt. Crisis, zullen we maar zeggen. Haha.

M'n tweede post voor vandaag. Dat is wel heel goed zeg. Ik hoop dat ik in de toekomst gewoon lekker veel kan blijven bloggen en fotootjes met jullie delen. Maar goed, daar zorg ik wel voor! Zo hoe het er nu naar uit ziet, kan ik daar echt wel een gaatje voor vrij maken :) Nogmaals, ik vind het hartstikke lief en leuk dat ik zo veel reacties van jullie krijg! En geloof me, ik geniet wel, nu al, hihi! Liefs liefs

3 opmerkingen:

  1. Sneeuw op het strand heb ik nog nooit gezien, hihi. Lijkt me inderdaad ook heel mooi om daar foto's te maken! Ziet er echt zalig uit daar, haha! ♥ Je verdient de reacties want je blog is gewoon heel leuk en fijn om te lezen! ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige foto´s!
    LIefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaf! Bizar dat de zon zo vroeg onder gaat daar he

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡