Navigation Menu

godmorgon första morgon

Goedemorgen, dat kun je wel zeggen. Nou ja, inmiddels niet meer, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel met bovenstaande foto. Wat een prachtige dag! Vanaf nu mag ik elke ochtend van dit prachtige uitzicht genieten. Typische Zweedse huisjes met een laagje sneeuw, hmm, genieten!



Nogmaals, hmm. Ik heb gewoon zin om er doorheen te gaan rollen haha. Misschien dat ik dat nog wel ga doen. 


Första frukosten. Het eerste ontbijtje hihi. Gisteravond heb ik gelukkig meteen het juiste brood gekozen, namelijk dat wat ik altijd zo lekker vind. Aah, heerlijk, zoet bröd! Normaal hou ik niet eens echt van brood, maar in Zweden lijkt het wel alsof ik alles leuk en lekker vind haha.


M'n lovely beddie, met nogmaal m'n ontbijtje. En oh, wat heb ik heerlijk geslapen vannacht! Rond half twaalf ging het licht uit en binnen drie seconden sliep ik volgens mij. Zo moe was ik. En ik had echt niet verwacht dat ik zó lekker zou slapen. Niet koud gehad, niks. Ideaal! Ik heb nu alweer zin om te slapen haha.



Last but not least: m'n bureau en kastje. Sorry, ik had het best even mogen opruimen, maar daar had ik niet zo'n zin in haha. 


Nu weten jullie in ieder geval hoe het er ongeveer uit ziet. In ieder geval, mijn helft van de kamer. Er staat namelijk ook nog een bed en bureau van m'n roomie in! Best een grote kamer hihi. Wat ik vandaag precies ga doen weet ik nog niet. Ik wilde eigenlijk al om half negen opstaan, maar m'n kamergenootje heeft best lang geslapen en ik wilde haar niet wakker maken. Dus ik ben ook maar wat langer blijven liggen. Ik heb namelijk behoorlijk veel zin om naar de zee te gaan joggen. Zo leer ik én de buurt kennen, én kan ik prachtige foto's maken, én ik hou gewoon van de zee hihi. Ach, jullie zullen vanavond of morgen wel weer een paar foto's voorbij zien komen, misschien van de zee, misschien van het centrum :) Heel veel liefs!

5 opmerkingen:

  1. je moet echt polarbröd gaan eten <3 dat is het allerlekkerste en datgene waarop ik me (naast kanelbullar) het meeste op verheug wat betreft Zweden.

    en wat een fijn uitzicht inderdaad, en mooi dekbedovertrek :)
    geniet van je eerste dagen daar! god dag enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke plaatjes. Ik hoop dat je het er naar je zin hebt. Is de kou daar ook anders? Minder guur en gemeen als in Nederland? Ze zeggen wel eens dat de kou daar anders aan voelt. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! ♥ Veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, heerlijke foto's weer zeg! Wat heb je inderdaad een prachtig uitzicht, daar ligt ook al best veel sneeuw, zeg! En je kamer ziet er leuk uit! Mooi dekbed inderdaad! Ik blijf het vaak zeggen: superveel plezier daar en lekker veel genieten, hihi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kamer ziet er leuk uit! En wat een mooi uitzicht! Hier is het enorm koud, maar je kunt niet schaatsen. Nog even wachten en dan misschien wel! :)
    Nog heel veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡