Navigation Menu

raspberry breakfast


Vanochtend maakte ik opnieuw de ei-banaan pannenkoekjes en in plaats van stroop, poedersuiker en chocopasta eroverheen te gooien (wat ik de vorige keer deed), deed ik er nu frambozen en kokos overheen. Veel lekkerder, en veel gezonder! Ook maakte ik een overheerlijke smoothie die jullie absoluut moeten proberen! Heel eenvoudig om te maken! Doe onderstaande ingrediënten in de blender en smullen maar!
♡ 3 el. magere kwark 
♡ 1 handje frambozen 
♡ 200 ml. kokosmelk

20 opmerkingen:

  1. Ah, ziet er echt lekker uit zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lekker! En wat een prachtige foto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ziet er lekker uit! liefs
    en een heel fijn weekend meis
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm, het ziet er heerlijk uit! Ik ben sowieso dol op frambozen, en zeker in combinatie met pannenkoekjes. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oegh jamm! alleen al door die mooie foto ziet t er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh ik moet ook het recept met banaan-ei pannenkoekjes eens maken, het lijkt me echt overheerlijk! Je raspberry shake ziet er echt heerlijk uit, moet ik ook eens proberen :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Muuums!

    sv: NE JAG MENAR DET?! Mysigaste jäkla årstiden på hela året!

    Jag är så jäkla trög så det finns inte.. tänkte "va har ni ingen snö, och du bor högre upp än jag??".. så kom jag på att Holland inte var ett landskap som ligger högt upp i sverige, utan ett land (sämst or what).
    KRAM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat ziet er heerlijk uit! Frambozen zijn sowieso heerlijk. Je maakt ook hele mooie foto's trouwens!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende foto! Ziet er heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmm krijg er honger van! Zou het zo geloven als je zou zeggen dat je deze foto van we heart it af hebt gehaald. Zo mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ziet er goed uit! Frambozen zijn ook zoooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is dat ik net gegeten heb, maar ik weet zeker dat ik anders flink trek zou krijgen van deze foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er echt heerlijk uit, en wat een prachtige foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡