Navigation Menu

nieuwe groetjes uit halmstad

Hej hej allemaal! Volgens mij is het alweer zo'n twee weken geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb, dus het werd wel weer eens tijd. Daarnaast, ben ik vandaag precies één maand hier! De tijd vliegt echt razendsnel voorbij... Niet dat ik zo bijzonder veel heb uitgespookt hier, maar toch. (Oh ja, mocht het jullie nog niet zijn opgevallen, ik heb ook weer met m'n blogdesign lopen experimenteren, hihi)


Wat doe ik hier eigenlijk allemaal? Ja, da's een goeie vraag. Zelf weet ik het ook nog steeds niet helemaal zeker, maar volgens mij ben ik hier om te studeren. En zal ik eens iets grappigs vertellen? Ik ben in totaal 4 (!!!!!!) keer naar een college geweest. Ik weet zeker, dat voordat ik terug kom naar Nederland, ik super slim ben. (Dat was echt een hele grote grap.) Wel, hadden we met ons groepje zó n goed werk geleverd, dat we zelfs een presentatie mochten geven aan de rest van de klas. Hoe leuk is dat?! Da's nog eens beloond worden voor je goede werk, toch?

Haha, oké zo erg is het nou ook weer allemaal niet, want ik vermaak me echt gigantisch goed hier! Lekker veel feestjes, lekker veel sporten, niks om je druk om te maken, heerlijk! Ik denk dat ik echt tien kilo afgevallen ben tegen de tijd dat ik weer terug naar Nederland ga (mits ik zo door ga tenminste). Ik sport behoorlijk veel, snoep behoorlijk weinig en heb daarnaast niet eens een weegschaal die me dwingt om chocola te kopen. (Vannacht heb ik zelfs gedroomd dat ik opeens een weegschaal had gevonden.  Toen ik er op ging staan, bleek ik 120 kilo te wegen. Hoe kun je zoiets dromen?! )

Oh ja, en mijn excuses, want ik heb alwéér geen foto's gemaakt. Op de een of andere manier ga ik toch iets regelmatiger proberen te bloggen. Somehow. Tussen de feestjes en het sporten door. Oh ja, en het studeren. Dus vandaar dat ik maar weer wat oudere foto's gebruik, hihi.



Wat ik toch wel echt heel erg mis, is m'n lieve Jacky! Aaah, altijd als ik foto's kijk, wil ik weer naar huis. Nee, dat is nou ook weer niet waar, maar als Jack op een dag in m'n postvak zit, zou ik echt duizend gaten in de lucht springen!!! 

Nou, oké, ik heb dus niet zo veel te vertellen, behalve dat er vanavond en morgen weer twee leuke feestjes zullen zijn. Morgen is namelijk the Carnivalparty, dus ik mag me eindelijk ook lekker gaan verkleden, hihi! Niet dat ik jaloers was op jullie, want het is hier gewoon enorm vet, maar het feit dat we hier ook een beetje carnaval gaan vieren is gewoon zó ontzettend gaaf!

Ik ga maar weer eens stoppen met breuzelen, want veel nuttigs krijg ik niet echt "op papier". Ik zal weer snel proberen te schrijven en ik hoop dat jullie het me niet al te zeer kwalijk nemen! Foto's kan ik niet beloven, maar ik zal m'n best doen, alweer, hihi. Heel veel liefs! 

7 opmerkingen:

  1. Leuk stukje, je foto's zijn super! ik vind je layout ook erg mooi,
    Liefs,x
    ps; mijn giveaway sluit morgenmiddag, doe je al mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ene leuk stukje om te lezen! En maar 4 keer naar college geweest, dat is echt niet veel haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog heel veel plezier daar, zo te horen heb je het prima naar je zin!!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog veel plezier! ;D
    Ik vind je layout ook echt super leuk. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schrijft leuk! (:
    Die hond is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk stukje. EN je hondje blijft een cutey pie. veel plezier daaro. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet er van, en wat een lieve hond heb je :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡