Navigation Menu

blogbreak + instagram

Misschien is het sommigen al opgevallen, maar ik heb besloten om een blogbreak te nemen! Nou, daar ben ik eigenlijk al een tijdje mee bezig.. Anyways, ik zit natuurlijk nog steeds in Londen als au pair! Hoewel ik momenteel dus niet blog, ben ik wel weer iets fanatieker geworden op instagram, dus voor wie toch een beetje up-to-date wil blijven, daar kun je me volgen op dit account! (Hier kun je onder andere ook lezen waarom ik maar tot de kerst in Londen blijf..) 




5 opmerkingen:

  1. Jammer dat je een break neemt, maar heel begrijpelijk! Ik volg je instagram maar al te graag met je mooie foto's! Nog heel veel plezier en succes in Londen en het komt vast goed daar waar je naartoe wilt, you know what I mean, hihi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaah k volg je al! Leuke foto's hb je altijd :)

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer van je blogbreak, maar ik volgde je instagram al, zulke leuke foto's!
    Tot blogse! :)

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je een break neemt, maar soms is dat wel goed! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡