Navigation Menu

wildflowers


Morgen is de laatste werkdag van m'n vakantiewerk, wat betekent dat ik vanaf dat moment m'n koffers kan gaan inpakken voor Londen! Over twee weken ben ik er namelijk al en er moet nog heul veel gebeuren. Zo heb ik bijvoorbeeld nog een compleet bed in m'n kamer staan in Tilburg dat héél dringend weg moet! (Dus als je interesse hebt, hier is ie!) Verder heb ik veel gewerkt, in m'n vrije tijd weinig zon mogen zien en dus ook weinig foto's gemaakt. Vandaag had ik eindelijk eens even geluk en holde ik snel naar het veld met hond + camera, met bovenstaande resultaten :)

4 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige foto's!!
    Success met pakken enz!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, alweer supermooie foto's! Heel veel succes met inpakken, moet vast goed komen! Helaas heb ik al een heerlijk bed, hopelijk raak je hem snel kwijt! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Vooral die 2e :) Ik hoop dat je je bed snel verkoopt, ik krijg aanstaande woensdag mijn 2 persoonsbed binnen yay! Succes met inpakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat je naar Londen gaat :)! En wat een fantastische foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡