Navigation Menu

goodmorning: fitblr



Haiii! Het is weer tijd voor een heerlijke ontbijt-tip: griekse yoghurt, havermout en frozen blueberries. Het kost allemaal geen drol in de supermarkt, is súper lekker en ook nog eens súper gezond! Daarnaast heb ik sinds een aantal weken ook een tweede tumblr aangemaakt, oftewel een fitblr haha. Hiermee probeer ik mezelf en anderen te motiveren om te sporten en gezond te eten. Check'm hierrr: miesfitblr
PS: laat jullie tumblr/fitblr achter in een berichtje, dan kan ik die van jullie ook meteen bekijken! 

20 opmerkingen:

  1. Leuk! Lijkt me een heerlijk ontbijt, al vind ik blueberries best prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja als je verse koopt zijn ze inderdaad erg duur, maar je kunt ook uit de vriezer kopen, die zijn meer dan de helft goedkoper ;)

      Verwijderen
  2. Wat leuk! ik ga je volgen:)! en je ontbijt ziet er jum uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een Fitblr: http://tppgettingfit.tumblr.com/ :D Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar toch smaken blueberries uit het vriesvak niet zo lekker als de verse, vind ik! verder eet ik dat ontbijtje ook het liefst x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er een heerlijk ontbijtje uit!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk ik heb ook tumblr!
    http://bloggingcouture.tumblr.com/

    liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt erg lekker. Is het dan niet heel zuur door de yoghurt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ontbijt ziet er heerlijk uit en lijkt me inderdaad gezond, haha! Helaas vind ik blueberries niet zo'n succes, maar voor in een shake gezeefd vind ik het wel heel lekker, haha! Je fitblr had ik al ontdekt, ik moet er eigenlijk ook eentje aanmaken om mezelf te gaan motiveren, helaas lukt me dat nog niet helemaal haha. Mooie foto's weer as always!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Super mooie foto's ook! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! En leuk je fit tumbr, ga even kijken, vind het heerlijk om van die inspiratieplaatjes te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw mooie inspirerende foto's. Ziet er lekker uit, ik ga je tumblr eens bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke blog, en hele mooie foto's. Ik volg je gelijk op Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een prachtige foto's! Griekse yoghurt is zo perfect. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awh, wat heerlijk! Grappig dat je een tumblr account aanmaakt om jezelf te motiveren, wel een goed idee :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt lekker, ga ik komende week eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jummie, dat ontbijtje lijkt me echt heerlijk! En lekker goedkoop, ga ik maar gauw eens uitproberen. Ik volg je Tumblr, wat is 'ie lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh klinkt heel erg lekker, ga het eens uitproberen! Ik eet havermout vrijwel altijd met melk. En ik heb ook een Fitblr, dus ik ga je zeker volgen ;D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡