Navigation Menu

ta mig till kärlek


14 januari. Precies een jaar geleden vertrok ik naar Zweden! Gek hoe snel dit jaar voorbij gevlogen is.. Kon ik maar een jaar terug in de tijd! Op deze mooie dag laat ik jullie dan ook m'n nieuwe tas van Håkan Hellström zien, met m'n favoriete tekst "ta mig till kärlek" (breng me naar de liefde) uit het nummer "känn ingen sorg för mig Göteborg". Hopelijk helpt dit me op weg om over een paar maanden terug te keren naar Göteborg. Kan echt niet wachten!! Maar nu eerst chocolade cupcakes maken :)

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk precies een jaar geleden! hoop dat je snel dan weer een keer kan :)! Mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto! ik hoop ook over een tijdje voor een halfjaar naar het buitenland te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tekst :) En wat gaat de tijd snel inderdaad! Als ik terugdenk na een jaar geleden is mijn leven ook echt veranderd..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bokeh is zo mooi he, heb je dat gedaan met een 50mm of gewoon de standaard one? Echt prachtig! Die tas is ook heel mooi, leuk dat het zo uit een liedje komt. Inderdaad is het jaar echt voorbij gevlogen, kan me nog wel herinneren dat ik voor het eerst je artikels las toen je een paar maanden terug was vanuit Zweden. Hoop dat jij er ooit naartoe mag gaan weer, bezorgt ons ook weer mooie foto's en nog meer leuke artikelen! :) Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanksss! Ik heb alleen een standaardlens en een mega zoom lens.. 50 mm staat op m'n verlanglijstje hihi. Dus de bokeh heb ik via internet (ribbet.com) toegevoegd, heel slecht, maar zó veel mooier haha ;)

      Verwijderen
  6. Heel erg mooie foto ^^ Alsof het nog niet gezegd is :P

    x

    www.laburritoblog.wordpress.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto! Gaaf dat je in Zweden hebt gewoond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je geschreven tekst is kort en krachtig! Het zou me zo tof lijken als k in meerdere landen een huis heb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Så himla vackert! Vart är du ifrån?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tijd gaat idd heel erg snel ! Mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, de foto is echt heel mooi en die tas is erg pretty! Je zou bijna denken dat je een Zweeds meisje bent, hihi. Ik ben jaloers dat je in Zweden hebt gewoond! Zou willen dat ik in Noorwegen woon :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie foto en tas! Best wel bijzonder eigenlijk, iemand uit Nederland die zo veel van Zweden houdt. Dat hoor je niet vaak! Maar wel heel leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡