Navigation Menu

kinda there but not quite

Terwijl ik eigenlijk hoop op sneeuw, kwam ik vandaag even helemaal terug in de herfstsferen. Het hele pad lag onder de gele blaadjes, wat er echt super mooi uit zag! Dus: fotootje maken! Jacky snapte alleen niet zo goed hoe dat moest, want ze vertikte het om andersom te gaan staan. Of ze wilde gewoon perse met haar kont op de foto, haha sukkeltje. Zo nog even lekker sporten en dan is het pakjesavond!!! Ik wens jullie allemaal een heerlijke en gezellige 5 december :)

15 opmerkingen:

  1. Heel leuke foto, wat een schattige hond heb je! Zelf ben ik ook nog ongeduldig aan het wachten op sneeuw, volgens het weerbericht zouden hier morgen de eerste vlokjes kunnen vallen. I'm keeping my fingers crossed ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto en jij ook een fijne pakjesavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha mooie fotoshop hoor ;) Die hond van mij kan ook nooit normaal op de foto staan, haha! Sneeuw maakt de wereld altijd mooier Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat een leuke foto zeg! En wat een super leuke hond heb je, echt een schatje :) Veel plezier vanavond met pakjesavond! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne pakjes avond en wat ook een mooie foto!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. perfect photo! oh I like your profile photo in menu ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaah, wat leuk! Mag ik trouwens vragen hoe je die sneeuw op je blog voor elkaar hebt gekregen? Ik heb al wat afgegoogled en het is iets met javascript, maar ik snap er geen sikkepit van :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik snap het! Heb ook echt uren gezocht, terwijl het heel simpel is! Je moet bij je indeling een javascript/html toevoegen en daar de volgende link in plakken:

      < s c r i p t type="text/javascript" src="http://www.skincorner.com/snow.js"> < / s c r i p t >

      Je moet alleen even die spaties bij script weghalen, maar anders kon ik 'm niet plaatsen ;)

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Super! Misschien helpt de sneeuw op mijn blog om een kerstgevoel te krijgen, want dat heb ik totaal nog niet :(

      Verwijderen
    3. Jaaaa, hij doet het! Superbedankt! xx

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡