Navigation Menu

happy happy happy


Jaaaaa, ik heb eindelijk m'n thesis gehaald! De beoordeling was zelfs "very good"/"B" in het Zweedse systeem. Volgens mij is dat ongeveer een 8(!!!) hier in Nederland hihihi. Ook heb ik vanochtend het tentamen waar ik het meest tegenop zag redelijk goed gemaakt (hoop ik!). Ik kreeg te horen dat ik zondag eindelijk m'n zusje weer kan zien die ik sinds de Kerst niet meer gezien heb!!! En dat Ajax dan gisteren ook nog eens gewonnen heeft, maakt mijn laatste 24 uur he-le-maal top! :)

27 opmerkingen:

  1. Wauw super goed! En wat fijn dat je je zusje weer kan zien. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay, gefeliciteerd! En geniet van al die fijne dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed nieuws allemaal! (: Je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en wat een superleuke foto!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha congrats! Super gedaan allemaal, fijn zoveel goed nieuws :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, dat is ongeveer evenveel als ik op mijn bachelorpaper :) gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat leuk, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! En wat leuk van je zusje! Geniet ervan!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteeeerd! :) xxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! En wat een mooie foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat hoor! Wat een leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat je je zusje snel weer ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en leuk dat je je zusje weer kan zien!!


    Doe je al mee met mijn winactie? neem een kijkje op mijn site.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw gefeliciteerd meis!
    nog een hele fijne week in ieder geval
    maar dat moet bij jou wel goed komen!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat tof dat je je thesis hebt behaald! Trots op je, hihi! Dan heb je al dat harde werken toch nog voor niets gedaan! :) Wat leuk dat je je zusje weer eindelijk kan zien zondag, hopelijk heb je een leuk weekend!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super nieuws!
    Wat heb je je zusje al een poos niet gezien zeg. Gelukkig komt daar nu snel verandering in.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great sweather <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat goed! Gefeliciteerd!
    En wat een mooie foto Michelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk die postieve berichtjes! Yay! Ajax! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  20. proficiat!super
    zullen we volgen?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergoed! Gefeliciteerd! Leuk dat je je zusje kan zien na zo'n lange tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd! En super dat je je zusje na al die tijd weer gaat zien! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡