Navigation Menu

tylösand, halmstad


Tylösand is een mooi strand in een buitenwijk van Halmstad. Deze fotootjes maakte ik in april, toen papa me kwam opzoeken! Het was een prachtige lentedag. De zon scheen de hele dag..., totdat we hier aankwamen haha. Ondanks de bewolking en koude wind was het heerlijk! Een prachtig strand, met vele mooie duinen. Als jullie goed kijken zien jullie het logo van Halmstad op de vlag: drie hartjes met op ieder een kroontje. Nu zullen jullie vast denken: waarom heeft ze dan alleen de drie hartjes getatoeëerd, zonder kroontjes? Nou, dat heeft ermee te maken dat m'n tatoeage niet alleen voor Halmstad staat, maar ook voor Zweden in het algemeen en mijn droom om daar verder te studeren/werken/wonen. Máár dat moet nog een jaartje wachten, want morgen begin ik aan m'n (hopelijk) laatste jaar van m'n opleiding. Spannend!! :)

23 opmerkingen:

  1. Hoe komt het eigenlijk dat je naar Zweden was gegaan? Was dat een Erasmus? En hoe ben je eigenlijk geïnteresseerd geraakt in Zweden? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Erasmus inderdaad! M'n "tante" (zus van m'n ex-stiefvader) woont in Zweden en daar zijn we nog steeds heel goed mee bevriend. Toen we de eerste keer op vakantie gingen, was ik meteen verliefd haha! :)

      Verwijderen
  2. heej bedankt voor je reactie! leuk dat je me volgt alleen door een fout heb ik mijn bloglovin volgers verwijderd:( zou je me opnieuw willen volgen?
    zou fijn zijn:p
    je hebt een leuke blog! ik volg je ook:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een mooie foto's! En wat vet van je tattoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice photos:)
    Do you wanna follow each other via bloglovin?
    Let me know
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de liebster award, je kan er op mijn blog meer over lezen. (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, alweer prachtige foto's. Zweden lijkt me zo mooi, zou er graag een keer naartoe willen, hihi. Echt geweldige foto's! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, ik vind de foto's prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's! je straalt helemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog heb je, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie omgeving! Veel pezier weer op school:) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zweden lijkt me geweldig! Mooie foto's. Veel succes het laatste schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Follow you back honey thanks <3 can we follow also on GFC? I will do the same let me know
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie foto's! Ik wens je ook heel veel succes in je laatste schooljaar zodat je daarna je droom waar kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi die fotos en leuke blog heb je!
    Zullen we elkaar volgen?

    Love, Lisette
    24/7 STYLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! Heel veel succes met je laatste schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie foto's!
    Succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die eerste foto is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hou van Tylosand; vond het heerlijk om daar uit te waaien of foto's te maken of gewoon te kijken :) Mooie plaatjes meis!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡