Navigation Menu

about my tattoo

Ik bedacht me ineens dat ik nog nooit echt een post over m'n tattoo heb gedaan. Overigens ook niet echt over m'n camera. M'n tattoo heb ik inmiddels alweer anderhalve maand en ik heb er nog geen enkel moment spijt gehad! Telkens als ik naar deze drie hartjes (het logo van Halmstad voor degen die zich dit afvragen ;)) kijk, of ik me nu happy voel of een beetje down, ik krijg iedere keer weer een heerlijk gevoel! Het gevoel dat er zó veel meer is. Dat je zelf bepaalt hoe jouw leven eruit ziet. Dat je altijd je eigen weg kunt kiezen en dat dat het belangrijkste is wat er is: doen wat je zélf wilt, waar je je zélf goed bij voelt. Als er iets is dat ik dit jaar geleerd heb, is het dit wel. En dat zal ik ook nooit meer loslaten.


Als ik naar mijn tattoo kijk, denk ik aan Zweden. Aan mijn master in Göteborg. Aan rennen langs de haven. Aan concerten van Håkan. Aan zwemmen in meren en barbecueën op de meest geweldige plekken die er zijn. Ik denk aan heel veel sneeuw, heel veel lichtjes en heel veel gezelligheid. Ik denk aan gelukkig zijn: je eigen weg kiezen.

27 opmerkingen:

  1. Wauw, je tattoo is echt zo mooi! ♥♥♥ Er zit ook echt een hele mooie gedachte achter!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie betekenis! Ik vind hem ook heel erg mooi, de tattoo zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige betekenis. En een hele leuke tattoo en plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie tattoo & betekenis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige betekenis zit er achter en ik vind hem ook echt heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh, nog een zweden-lover! wat fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leeeuk! Ik volg jou nu ook met bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tattoo & een geweldige betekenis! :)
    Echt leuk, mooie camera ook, ik ga je volgen op bloglovin' je hebt echt een leuke blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie betekenis heeft je tattoo, ik vind 'm ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En als ik naar jou tattoo kijk, denk ik aan een zonnig Lund en heerlijk eten bij Govinda's. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja daar denk ik inderdaad ook aan! zo blij dat ik 't toen gewoon gedaan heb! :)

      Verwijderen
  11. hele mooie betekenis zit erachter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige betekenis! Heb je heel mooi beschreven!

    Liefs, Jennifer

    WINACTIE: Win een superfoodpakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zeg! En je camera ook.
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een mooie tattoo zeg!
    bedankt voor je reactie en ik volg je terug
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie tattoo! En prachtige gedachtes/herinneringen erachter <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Staat je echt super! Ik heb ook een tattoo op dezelfde plek! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk, en zeker met zo een betekenis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele gave tattoo. staat je super en mooie plek en betekenis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem heel erg mooi, subtiel, vrouwelijk en hartjes zijn in mijn ogen altijd goed. Super mooie reden dat je 'm hebt. Ik hou persoonlijk nooit zo van tatoeage's die verder geen betekenis hebben. Moeten mensen natuurlijk nog zelf weten maar met zo'n mooie betekenis er achter maakt het een tatoeage toch een stuk specialer :)!

    Misschien vind je het leuk om gezellig mee te doen vandaag met mijn linkparty?! Hier kun je iedere zondag reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link terug naar jouw blog!! Tof toch?! Bij deze ben je van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een hele mooie betekenis!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat er achter deze tattoo toch een mooie betekenis zit! Dan geraak je hem volgens mij echt nooit beu gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie tattoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi, en fijn dat je er zo,n heerlijk gevoel van krijgt als je er naar kijkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie tattoo en er zit ook nog eens een mooi verhaal achter

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil ZO graag eens naar Zweden! Alles wat van Scandinavië komt is innovatief, nieuw en gewoon beter (denk maar aan tv reeksen, boeken, etc...). Leuke tattoo, en leuk blog! Ik volg je terug! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi verhaal, mooie tattoo :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡